نشست خبری ناگهانی و رونمایی از توافقنامه استقلال و همراه اول(بخش اول)/ با # 9 * 720 * استقلال را شار

 

http://u.goal.com/201000/201020_heroa.jpg

ظهر امروز و از ساعت 12 برج همراه اول در خیابان ونک تهران میزبان نشستی از پی هماهنگ نشده بود ، این نشست ناگهانی به جهتی برگزار شد تا عقد قرارداد همکاری اقتصادی استقلال و شرکت مخابراتی همراه اول اعلام شود .

به دلیل به نتیجه رسیدن ناگهانی مذاکرات طرفین بنا شد تا کنفرانسی مطبوعاتی در زمینه اقتصادی  برگزار و طی آن قرارداد همکاری این دو نهاد امضا شود.
این کنفرانس به گونه ای ناگهانی و از پیش تعیین نشده برگزار شد که حتی مسئولین حراست محل کنفرانس نیز از برگزاری آن اطلاعی نداشتند.
در این نشست که با حضور دکتر فتح الله زاده ، مدیرعامل استقلال و منهدی صدوقی ، مدیریت عامل شرکت همراه اول برگزار گردید ، پس از توضیحاتی ابتدایی از سوی طرفین ، اعلام شد که قرارداد فی مابین استقلال و شرکت مخابراتی اول کشور در چهاربند به اطلاع عموم می رسد و مفاد آن به شروح زیر می باشد :
در بند نخست پیش بینی شده که سیم کارت ویژه هواداران استقلال که آبی لاین نام گرفته ، پس از عرضه از طریق باشگاه استقلال و نمایندگی های آن در سراسر کشور ، متعاقبا از طریق نمایندگی های همال سازی ه و همراه اول در سرتاسر ایران فعال سازی و به روزرسانی گردد.
در دومین بند از قرارداد نیز آمده ، خدماتی تحت عنوان خدمات ارزش افزوده از طریق سامانه پیامکی 8020 که شامل انتقال اخبار مرتبط با پرافتخارترین باشگاه ایرانی ، و همچنین سایر خدمات به مانند سرویس هواداری ارتباط با بازیکنان و نفرات این تیم در اولین فرصت به عموم علاقمندان عرضه گردد.
بند سوم این تفاهم نامه همکاری نیز بدین شرح به اطلاع رسید که طی آن سرویس حمایت مالی هواداران و علاقمندان استقلال لز طریقه سامانه 802020 ، به زودی فعال سازی خواهد شد و هواداران استقلال خواهند توانست از طریق این سامانه ، از تیم محبوب خود حمایت مالی داشته باشند.
و در نهایت نیز در چهارمین بند از این قرارداد پیش بینی شده که سرویس تخفیف کارت هواداری استقلال از سوی همراه اول در نظر گرفته شود تا کارت های هواداری این باشگاه با تخفیف و به صورت اقساط در اختیار عموم علاقمندان استقلال قرار گیرد .پ
لازم به اشاره است که طی موارد اعلام شده ، تمامی سرویس های پیش بینی شده از شهریور ماه قابل استفاده بوده و از طریق رسانه های گروهی به اطلاع بعدی خواهد رسید .
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392 ا 22:58 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.